سفارش تبلیغ
صبا ویژن





دانلود PhotoStory on DVD MX Deluxe v11.0.4 - آلبوم عکس رویایی

دانلود PhotoStory on DVD MX Deluxe v11.0.4 - آلبوم عکس رویایی

امروز با پیشرفت تکنولوژی ها در زمینه های مختلف شاید کمتر کاربری باشد که با دوربین های دیجیتالی و عکس هایی که می توان با این دوربین ها گرفته آشنایی نداشته و نداند چطور تصاویری که با این دوربین ها گرفته می شوند را مدیریت و نگهداری کند. در گذشته معمولا عکس ها را چاپ می کردند و در آلبوم های ساده ای که شاید همه ما یکی از آن ها را داشته باشیم نگهداری می کردند اما امروزه با استفاده همین دوربین های دیجیتالی عکس هایی را می گیرند که کیفیت بسیار بالایی دارد و نکته مهم هم اینجاست که دیگر لازم نیست با هزینه نسبتا بالایی این تصاویر گرفته شده بازهم چاپ شوند و می توان به سادگی آن ها را در سیستم های رایانه ای ذخیره و تا مدت زیادی نگهداری کرد.
نگهداری تصاویر در یک سیستم رایانه ای کاری فوق العاده آسان است اما این که چطور تصاویر را مدیریت و برای نگهداری هرچه بهتر آن از چه راهی استفاده کنیم نکته ای مهم تر خواهد بود. برای مثال اگر از تصاویر آلبوم های دیجیتالی تهیه کنیم که هم قابل اجرا در انواع پلیرها خانگی باشد و هم این که با موزیکی دلنشین همراه گردد مطمئنا خاطرات شیرین زندگی بسیار بهتر از آن چه که ما در نظر داشته باشیم به یادگار می ماند. این که طراحی چنین آلبوم هایی کار بسیار سختی است ، اشتباه بزرگی است که ممکن است هرکس دچار آن شود. با توجه به این که امروز آنقدر سیستم های رایانه ای ، نرم افزار ها و تقریبا تمامی امکانات به جایی رسیده اند که می توان آن ها را به سادگی به هم مرتبط ساخت ، به راحتی هم می توان دوربینی دیجیتالی را به نرم افزاری اتصال داد که تنها با چند کلیک ساده آلبومی را پدید می آورد که باعث تعجب حتی خود کاربر هم شود.
اما به طبع مهم است که از چه نرم افزاری استفاده شود. نرم افزارهای زیادی هستند که در این زمینه می توانند کمک کنند اما ابزاری با نام MAGIX PhotoStory on DVD MX Deluxe قدرت و توانایی آن را دارد که آلبوم هایی را از تصاویر دیجیتالی آماده کند که شاید در کمتر نرم افزاری بتوان نمونه آن را مشاهده کرد. استفاده بسیار آسان از این نرم افزار نکته ای بسیار مهم است زیرا لازم نیست ما برای یک کار ساده تصاویر خود را در اختیار فرد دیگری قرار دهیم . طراحی زیبا اسلایدشو از تصاویر با وجود صدها افکت و طراحی منو برای لوح های فشرده قابلیتی است که می توان از تصاویر زیباترین آلبوم ها را پدید آورد، MAGIX PhotoStory on DVD MX Deluxe که برنده 45 جایزه از سوی کارشناسان نرم افزاری شده است که این امر خود دلیل قدرت این ابزار محسوب می شود.  اکثر مراحل طراحی آلبوم ها را به صورت Wizard امکانپذیر می سازد و همین عامل هم باعث شده تا سطح دسترسی همه کاربران به بخش های مختلف نرم افزار آسان گردد.
در این ابزار همچنین یک ویرایشگر تصویر قدرتمند هم قرار داده شده که کمک زیادی در خلق هرچه بهتر آلبوم ها می کند، در نظر بسیاری از کاربران کیفیت نقش مهمی را ایفا می کند ، تصاویری که تهیه می شوند با استفاده از این نرم افزار با نهایت کیفیت ذخیره خواهند شد و هیچ گونه دغدغه ای در زمینه کیفیت در این نرم افزار نباید به ذهن خطور کند. از دیگر امکانات این نرم افزار قدرتمند می توان به امکان به اشتراک گذاری فایل ها در اینترنت ، محیط کاربری فوق العاده جذاب و زیبا ، ساخت انیمشین های سه بعدی زیبا برای منوها و همچنین در داخل اسلایدشو ها و سازگاری با تکنولوژی WideScreen نیز اشاره نمود. نسخه ی جدید و کامل این نرم افزار برای کاربران آماده کرده ایم تا از امکانات ویژه آن استفاده کنند.

قابلیت های کلیدی نرم افزار MAGIX PhotoStory on DVD MX Deluxe:
- استفاده بسیار آسان از نرم افزار
- انجام بسیاری از مراحل به صورت Wizard
- واسط کاربری فوق العاده جذاب
- قابلیت ارتباط با انواع دوربین های دیجیتالی و سیستم های صوتی و تصویری قابل حمل
- سازگار با انواع لوح های فشرده از انواع سی دی ها تا نسل جدید دیسک های نوری یعنی Blu-ray
- امکان ساخت منو برای لوح های فشرده
- امکان رایت به صورت مستقیم در نرم افزار
- قابلیت ذخیره سازی با فرمت های مختلف تصویری
- امکان هماهنگ سازی تصاویر با موزیک ها بسته به زمان موزیک
- وجود صدها افکت زیبا با موضوعات مختلف
- استفاده از نهایت کیفیت در ذخیره سازی
- رایت لوح های فشرده با امکان اجرا در سیستم های صوتی و تصویری قابل حمل
- وجود ویرایشگر قدرتمند تصاویر در نرم افزار
- امکان به اشتراک گذاری فایل ها به صورت آنلاین
- طراحی انیمشین های سه بعدی در نرم افزار برای استفاده در قسمت های مختلف آلبوم
- پشتیبانی از تکنولوژی WideScreen
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب 7

دانلود رایگان با لینک مستقیم - 14.75 مگابایت






دانلود PESEdit 2013 Patch v1.1 - به روزرسانی PES 2013

دانلود PESEdit 2013 Patch v1.1 - به روزرسانی PES 2013
یکی از معتبرترین گروه هایی است که آبدیت ها یا به عبارت دیگر Patch های تکمیلی را برای بازی محبوب PES ارائه می کند. چند سالی است که با ارائه نسخه های مختلف این گروه آبدیت های متعددی را در طول یکسال به کاربرانش به صورت رایگان عرضه می کند تا نقاط ضعف این بازی محبوب را تا حدود زیادی پوشش دهد، برای نمونه تغییراتی که در سیستم ساختاری تیم ها داده می شود یا آخرین نقل و انتقالات و یا تکمیل نام تیم ها به درستی و چهره ها از جمله مواردی هستند که گروه PES Edit آن ها را مورد ویرایش خود قرار می دهد. ورزشگاه های جدید اضافه می شوند و نام بازیکنان در تمامی کشورها به صورت صحیح درج می شود، حتی بازیکنان قدیمی مانند مارادونا یا پله و یا زیدان به واسطه تغییرات ارائه شده از سوی این گروه با چهره های اصلی قدم به زمین ورزشگاه می گذارند. در حال حاضر Patch 1.1 عرضه گردیده که علاوه بر دارا بودن آپدیت رسمی Konami بسیاری از نقاط ضعف PES 2013 را برطرف کرده است. در زیر مواردی که در این نسخه مورد بازبینی قرار گرفته اند و از سوی گروه PES Edit معرفی شده است را می توانید مشاهده نمائید.

قابلیت های کلیدی پچ PESEdit 2013 Patch:
- اضافه شدن دو باشگاه Arminia Bielefeld و BATE Borisov
- کامل شدن بوندسلیگای 1 و 2
- اصلاح لباس های باشگاههای پرتغال و انگلیس و همچنین تیم های هلند، برزیل، آرژانتین،کلمبیا، کره جنوبی، اروگوئه
- اصلاح نام تمام بازیکنان تیم های ملی و بازیکنان مخفی
- اصلاح لباس های تیم های بارسلونا، منچستر یونایتد، سویا
- آپدیت برخی نقل وانتقالات مهم تیم های بزرگ ( 37 تیم)
- رفع مشکل ماتی تصویر
- اصلاح رده‏بندی تیم‏ها و نام لیگ دسته 2 در مسترلیگ
- اضافه شدن کفش های جدید
- اضافه شدن لیگ دسته دوم اسپانیا
- لباس جدید تیم های کلمبیا,کره جنوبی,اودینزه,کوییک رانجرز
- اضافه شدن پرچم لیگ های آلمان و دسته دوم اسپانیا
- اضافه شدن سوییچ مستر لیگ
- تصحیح لوگوی لیگ بزیل
- تصحیح نام ورزشگاهها و تصحیح ورزشگاههای خانگی تیم ها
- و...
Features
Added Arminia Bielefeld & BATE Borisov
Full Bundesliga & 2. Bundesliga
Correct kits for all Premier League & Liga ZON Sagres teams + Argentina, Brazil, Colombia, Netherlands, South Korea, Uruguay
Corrected names for fake players in unlicensed National teams and ML unlockable players
Fixed kits for a lot teams including Barcelona, Manchester United and Sevilla
Fixed some transfers (mainly bigger teams) Includes first DLC (Celta, Depor & Valladolid stadiums, kits for 37 teams)
Removed blur





دانلود Supreme Folder Hider v1.8 - مخفی سازی یا قفل گذاری فولدره

دانلود Supreme Folder Hider v1.8 - مخفی سازی یا قفل گذاری فولدرها

 

گاهی ما کاربران مجبوریم برای از دسترس خارج کردن یک سری از فایل ها یا فولدرهای شخصی آن ها را به حالت مخفی درآوریم. در ویندوز چنین گزینه ای گنجانده شده تا کاربران بتوانند با استفاده از آن فایل های خود را مخفی کنند ؛ این مورد زمانی خوب کار می کند که دیگر کاربران به این بخش ها در ویندوز آشنایی نداشته باشند در غیر این صورت می توانند به راحتی فایل ها را از حالت مخفی خارج کنند. اما نرم افزار Supreme Folder Hider یکی از مفیدترین ابزارها در زمینه مخفی سازی است. این ابزار کارآمد با استفاده از یک سری ترفندها طوری فایل ها را مخفی می کند که به هیچ وجه امکان نمایش آن ها از سوی کاربران دیگر وجود نداشته باشد.
طریقه کار کردن با این نرم افزار بسیار ساده است ؛ مخفی کردن به شکلی است که فولدر یا فایل کاملا از Windows Explorer پاک خواهد شد در حالی که در اصل فایل یا فولدر هیچ تغییری ایجاد نشده و همچنان برروی حافظه مورد نظر قرار دارد و تنها از نظر کاربران مخفی شده است. Supreme Folder Hider امکانات دیگری نظیر قفل گذاری و ایمن سازی فایل های یا فولدرها را هم به کاربر می دهد ؛ با این شرایط کاربر خواهد توانست با قرار دادن پسورد برروی فایل ها از دسترسی دیگر کاربران به فایل مورد نظر جلوگیری کند.

قابلیت های کلیدی نرم افزار Supreme Folder Hider:
- مخفی سازی فایل ها و عدم نمایش آن ها برای سایر کاربران
- امکان قرار دادن پسورد برروی فایل ها
- مخفی شدن یا حذف شدن کامل فایل یا فولدر از Windows Explorer
- استفاده بسیار آسان از نرم افزار
- اجرای اتوماتیک همراه با بوت شدن ویندوز
- امکان استفاده از کلیدهای ترکیبی در استفاده از نرم افزار
- عدم نمایش فایل مخفی شده در جست و جوی ویندوز
- عدم اجرای فایل های موجود در پوشه مخفی شده یا پسورد گذاری شده
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب 7
- و ...

دانلود رایگان با لینک مستقیم - 2.73 مگابا

 






دانلودسرا دانلود Wondershare Kinager v7.3 - تجربه نهایت سرعت

دانلود Wondershare Kinager v7.3 - تجربه نهایت سرعت و کارآیی در ویندوز
برای بهینه سازی تمامی بخش های سیستم عامل و عملکرد هرچه بهتر آن لازم است از یک نرم افزار مطمئن در این زمینه بهره ببریم. صدها عنوان نرم افزاری در زمینه بهینه سازی فعالیت می کنند که تقریبا تمامی آن ها قابلیت هایی شبیه به هم دارند و تنها تعداد معدودی هستند که با یکی دو خصوصیت منحصر به فرد از دیگر ابزارها خود را متمایز نشان می دهند. Wondershare Kinager یکی از جدیدترین محصولات در این زمینه به شمار می رود. نرم افزاری کارآمد با قابلیت های فراوان برای بهینه سازی بخش های مختلف سیستم عامل. ابزاری که با سرعت بسیار مناسب در عملکردش و با یک کلیک ساده می تواند کارآیی سیستم را از این رو به آن رو کند.
قابلیت های کلیدی فراوانی برای این ابزار در نظر گرفته شده که هریک از آن ها می تواند به عنوان یک نرم افزار در اختیار کاربران قرار گیرد. اولین خصوصیت مهم و البته منحصر به فرد امکان مدیریت گوشی های مبتنی بر سیستم عامل آندروید است که در کمتر نرم افزاری می توان این قابلیت را مشاهده نمود. ایجاد امنیت بالا در پنج محیط شبکه ، ویندوز ، مرورگر IE ، اتوران ها و رجیستری از جمله یکی دیگر از قابلیت های کلیدی Wondershare Kinager محسوب می شود. پاکسازی سیستم از قابل های اضافی ، مدیریت تمامی بخش های موجود در سیستم نظیر Startup و فریز کردن ویندوز برای پایدارتر شدن آن از موارد دیگری هستند که کاربر با استفاده از این نرم افزار می توان به آن ها دست پیدا کند.

قابلیت های کلیدی نرم افزار Wondershare Kinager:
- بهینه سازی سیستم عامل
- افزایش کارآیی ویندوز پس از بهینه سازی
- شروع بهینه سازی کامل تنها با یک کلیک
- مدیریت کامل برروی تمامی بخش های سیستم عامل
- پاکسازی سیستم از فایل های اضافی
- امکان فریز کردن سیستم برای افزایش پایداری آن
- ایجاد امنیت در محیط شبکه
- ایمن سازی ویندوز
- افزایش امنیت در مرورگر IE
- ایمن بودن در مقابل اتوران ها
- ایجاد امنیت در رجیستری
- مدیریت برروی گوشی های آندروید
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب 7
- و ...

  دانلود رایگان با لینک مستقیم - 20.45 مگابایت




<      1   2      


اخرین مطالب